Firma Discovery Communications sfinalizowała przejęcie Scripps Networks Interactive
6 marca 2018 roku Discovery Communications ogłosiło zakończenie akwizycji Scripps Networks Interactive. Nowa firma działać będzie pod nazwą Discovery.

Dzięki połączeniu, Discovery staje się globalnym liderem rozrywki telewizyjnej, który dociera do widzów w 220 krajach i terytoriach, mówiących w 50 językach. Rocznie dostarczać im będzie ponad 8 tysięcy godzin oryginalnych produkcji za pośrednictwem wszystkich ekranów.

Cały tekst w kwietniowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 350 Kwiecień 2018

Polecamy:

MediaForum_2018_380x70.jpg


MM 2018-05 banner 380x70 - tv sat.jpg


PIKE 2018-05 baner 380x70 TVSat.jpg




Neu_Jerusalem_Banner.jpg
Czy dostawcy telewizji powinni mieć obowiązek przekazywania danych klientów dla ściągania abonamentu
 NIE, ten zapis jest niesłuszny
 TAK, ten zapis jest słuszny
 Nie mam zdania
                
 
 
AKTUALNOŚCI | TECHNIKA | TESTY | POLECAMY W TV | Z ZIEMI I KOSMOSU | FOTOREPORTAŻ | EKSPERCI | ARCHIWUM |
strony internetowe Łódź