W ubiegłym miesiącu Zoom TV zanotował wzrost również kilku innych wskaźników oglądalności. Średnia liczba widzów, którzy oglądali stację przynajmniej przez minutę dziennie wyniosła aż 624,5 tys., czyli więcej o ponad 48 proc. w porównaniu z listopadem 2017 (RCH, All 16-49). Z kolei średni czas oglądania stacji wyniósł 30 minut i 35 sekund, co oznacza, że wydłużył się on o prawie 36 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem ub.r. (ATS, All 16-49). Wzrost wskaźnika ATS świadczy o tym, że oferta programowa Zoom TV jest coraz bardziej atrakcyjna dla widzów.

W minionym miesiącu Zoom TV, z wynikiem 0,50%, ustanowił też rekord ósmego multipleksu w ogólnej grupie widzów (SHR%, All 4+).

Hitami programowymi listopada w Zoom TV były m.in. „Hity polskiego kabaretu” oraz seriale „Szeptunka” i „Wiedźmy”.

 
Numer 361 Marzec 2019

Polecamy:

MediaForum2019_380x70.jpg

PIKE_wiosna_380x70.jpg

MiSOT_03_19_baner TvSat 380x70.jpg




OPTOMER BANNER STRONA.JPG

Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG


Neu_Jerusalem_Banner.jpg
Czy uważasz, że cyfryzacja przyczyniła się do rozwoju piractwa audiowizualnego?
 Nie
 Tak
 Nie mam zdania
                
 
 
AKTUALNOŚCI | TECHNIKA | TESTY | POLECAMY W TV | Z ZIEMI I KOSMOSU | FOTOREPORTAŻ | EKSPERCI | ARCHIWUM |
strony internetowe Łódź