Powrót do listy newsów

Ultra HD – rewolucja postępuje
Technologia Ultra HD to zupełnie nowe doświadczenie w oglądaniu treści wideo.


Jakości prezentowanego obrazu nie da się porównać do dotychczasowych rozwiązań: UHDTV dostarcza cztery razy wyższą rozdzielczość obrazu niż 1080p Full HD i wytwarza do 120 klatek na sekundę, w zwiększonej ilości kolorów i ulepszonym kontraście, oferując jeszcze bardziej czytelny obraz, więcej szczegółów i umożliwiając wydobycie tekstury. Technologia Ultra HD to również ogromne zmiany przy produkcji i dystrybucji programów. Dla widza oznacza to wyższy poziom przeżyć związanych z oglądanym wydarzeniem sportowym, kulturalnym czy filmem. Na całym świecie wysoka jakość usług i produktów przyciąga konsumentów. Zatem biorąc pod uwagę zwiększający się przepływ danych w każdym gospodarstwie domowym, a także zapotrzebowanie na zaawansowane technologie, Ultra HD wydaje się idealnym rozwiązaniem dla branży telewizyjnej na kolejne dekady. Zestawy do odbioru sygnału Ultra HD są już oferowane przez większość największych producentów sprzętu telewizyjnego i są zapowiedzią zmian na rynku rozpowszechniania treści wideo.

Cały tekst w październikowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 344 Październik 2017

Polecamy:
W Poznaniu nie tylko o nowych wyzwaniach i trendach w globalnym świecie medialnym >>

Zmiana podatkowych reguł gry sektora komunikacji elektronicznej >>

Prawo budynkowe i praktyczna wiedza rynkowa na szkoleniach organizowanych przez GTZ TELKOM-TELMOR oraz Astra CEE >>

Jesień w Telewizji Polsat >>

Największa wystawa zagrożonych gatunków w październiku zawita do Polski >>

Mistrzostwa Europy w Siatkówce 2017 na srebrnym ekranie, czyli tajemnice transmisji na żywo >>

Dekoder HD 6000 Cyfrowego Polsatu - nowa wersja oprogramowania systemowego (cz. IV) >>

OCTAGON SF4008 4K UHD, czyli Ultra HD, DVB-S2Xi Multistream w jednym (dokończenie) >>

Ferguson i400s - radio internetowe z obsługą Spotify, CD, tunerem DAB, DAB+, FM oraz Wi-Fi i Bluetooth >>

Grupa Cyfrowy Polsat zwiększa pojemność na satelicie HOT BIRD >>

Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2017 roku >>

Telewizja TBN Polska z nową jesienną ramówką >>






MM_2017-10_baner_380x70.jpg



Czy dostawcy telewizji powinni mieć obowiązek przekazywania danych klientów dla ściągania abonamentu
 NIE, ten zapis jest niesłuszny
 TAK, ten zapis jest słuszny
 Nie mam zdania
                
 
 
AKTUALNOŚCI | TECHNIKA | TESTY | POLECAMY W TV | Z ZIEMI I KOSMOSU | FOTOREPORTAŻ | EKSPERCI | ARCHIWUM |
strony internetowe Łódź