Powrót do listy newsów

Telewizja trzyma się mocno
Raport TNS Polska

Trzy czwarte użytkowników Internetu (globalnie) nadal codziennie ogląda telewizję.


Prawie połowa internautów podczas wieczornego oglądania telewizji równocześnie wykorzystuje smartfon, tablet lub komputer (tak zwany multiscreening). Jedna czwarta internautów codziennie ogląda treści video online.
Telewizja nie odpuszcza – dorośli na całym świecie pozostają bardzo przywiązani do tego tradycyjnego kanału. Jednak, jak wynika z najnowszego raportu TNS Connected Life, gwałtownie zmieniają swoje nawyki oglądania telewizji.
Choć więc romans z telewizją trwa w najlepsze, okazuje się, że sama nie jest w stanie zaspokoić coraz większego apetytu widzów na atrakcyjne treści. W efekcie coraz popularniejsza staje się telewizja online oraz zjawisko tak zwanego multiscreeningu, czyli równoczesnego oglądania telewizji i korzystania z urządzeń elektronicznych (smartfonów, tabletów, komputerów).

Cały tekst w październikowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 344 Październik 2017

Polecamy:
W Poznaniu nie tylko o nowych wyzwaniach i trendach w globalnym świecie medialnym >>

Zmiana podatkowych reguł gry sektora komunikacji elektronicznej >>

Prawo budynkowe i praktyczna wiedza rynkowa na szkoleniach organizowanych przez GTZ TELKOM-TELMOR oraz Astra CEE >>

Jesień w Telewizji Polsat >>

Największa wystawa zagrożonych gatunków w październiku zawita do Polski >>

Mistrzostwa Europy w Siatkówce 2017 na srebrnym ekranie, czyli tajemnice transmisji na żywo >>

Dekoder HD 6000 Cyfrowego Polsatu - nowa wersja oprogramowania systemowego (cz. IV) >>

OCTAGON SF4008 4K UHD, czyli Ultra HD, DVB-S2Xi Multistream w jednym (dokończenie) >>

Ferguson i400s - radio internetowe z obsługą Spotify, CD, tunerem DAB, DAB+, FM oraz Wi-Fi i Bluetooth >>

Grupa Cyfrowy Polsat zwiększa pojemność na satelicie HOT BIRD >>

Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2017 roku >>

Telewizja TBN Polska z nową jesienną ramówką >>






MM_2017-10_baner_380x70.jpg



Czy dostawcy telewizji powinni mieć obowiązek przekazywania danych klientów dla ściągania abonamentu
 NIE, ten zapis jest niesłuszny
 TAK, ten zapis jest słuszny
 Nie mam zdania
                
 
 
AKTUALNOŚCI | TECHNIKA | TESTY | POLECAMY W TV | Z ZIEMI I KOSMOSU | FOTOREPORTAŻ | EKSPERCI | ARCHIWUM |
strony internetowe Łódź