Powrót do listy newsów

Króluje smart – fon, home, watche…
Andrzej Mikołajczyk

Słowo smart, czyli ogólnie rzecz biorąc inteligentny, robiło na tegorocznych targach IFA zawrotną karierę.


Wszystkie przedmioty, usługi, które nas na co dzień otaczają, muszą być inteligentne i tym samym uprzyjemniać życie. Dotyczy to dosłownie wszystkiego: całej branży audiowizualnej, urządzeń domowych, takich jak piecyki, lodówki, odkurzacze, a także wszelkiej automatyki domowej. Tym wszystkim mamy zarządzać za pomocą smartfona z każdego miejsca na świecie. Praktyka wykazała, że ma on jednak kilka istotnych wad użytkowych. Chodzi o stosunkowo mały ekran do oglądania filmów i meczów oraz dyskomfort związany z ciągłym wyjmowaniem go z kieszeni lub torebki. Okazało się, że te mankamenty można już usunąć. Pokazano proste urządzenie do przekazywania obrazów bezprzewodowo na ekran telewizora (jeżeli jesteśmy w domu) oraz okulary prezentujące kinowy obraz w miejscach, gdzie nie ma telewizora. Rozwiązaniem tzw. problemów kieszonkowych zajęły się natomiast smartwatche, czyli e-zegarki. Oto kilka ciekawostek.

Cały tekst w październikowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 344 Październik 2017

Polecamy:
W Poznaniu nie tylko o nowych wyzwaniach i trendach w globalnym świecie medialnym >>

Zmiana podatkowych reguł gry sektora komunikacji elektronicznej >>

Prawo budynkowe i praktyczna wiedza rynkowa na szkoleniach organizowanych przez GTZ TELKOM-TELMOR oraz Astra CEE >>

Jesień w Telewizji Polsat >>

Największa wystawa zagrożonych gatunków w październiku zawita do Polski >>

Mistrzostwa Europy w Siatkówce 2017 na srebrnym ekranie, czyli tajemnice transmisji na żywo >>

Dekoder HD 6000 Cyfrowego Polsatu - nowa wersja oprogramowania systemowego (cz. IV) >>

OCTAGON SF4008 4K UHD, czyli Ultra HD, DVB-S2Xi Multistream w jednym (dokończenie) >>

Ferguson i400s - radio internetowe z obsługą Spotify, CD, tunerem DAB, DAB+, FM oraz Wi-Fi i Bluetooth >>

Grupa Cyfrowy Polsat zwiększa pojemność na satelicie HOT BIRD >>

Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2017 roku >>

Telewizja TBN Polska z nową jesienną ramówką >>






MM_2017-10_baner_380x70.jpg



Czy dostawcy telewizji powinni mieć obowiązek przekazywania danych klientów dla ściągania abonamentu
 NIE, ten zapis jest niesłuszny
 TAK, ten zapis jest słuszny
 Nie mam zdania
                
 
 
AKTUALNOŚCI | TECHNIKA | TESTY | POLECAMY W TV | Z ZIEMI I KOSMOSU | FOTOREPORTAŻ | EKSPERCI | ARCHIWUM |
strony internetowe Łódź