Powrót do listy newsów

Discovery zyskuje widzów
W okresie od 1 do 12 stycznia w grupie wszyscy 16-49 lat cab/sat portfolio Discovery Networks w Polsce znalazło się na 1. miejscu spośród wszystkich międzynarodowych telewizyjnych grup mediowych, osiągając 3,7% udział w rynku.<

Między 1 a 12 stycznia, w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego portfolio Discovery w grupie wszyscy 16-49 lat cab/sat odnotowało wzrost udziału w rynku o 14%, rosnąc szybciej niż rynek telewizji kablowo-satelitarnej, który zanotował wzrost rzędu 2%. Wpływ na wysoki wynik portfolio Discovery miał olbrzymi wzrost oglądalności kanału Discovery Science, który wyniósł w tym okresie +58%, jak również wzrost Discovery Channel na poziomie +17% oraz Discovery World rzędu +18%.
Wśród najpopularniejszych programów znalazł się program „ARDI-przełomowe odkrycie”, który 3 stycznia w godz. 17.00 – 19.00 uplasował Discovery World w ścisłej czołówce kanałów tematycznych na rynku z udziałem w rynku w grupie wszyscy 16-49 lat cab/sat na poziomie 1,7% i generując najlepszy w historii kanału wynik oglądalności na poziomie 0,64%. W tym czasie flagowa stacja z portfolio Discovery Networks – Discovery Channel znalazła się na 1. miejscu wśród wszystkich kanałów tematycznych, odnotowując 2% udział w rynku i wyprzedzając m.in. TVN24 (udział 1,9%), Discovery Science (udział 1,7%), Disney Channel (udział 1,7%), Canal+ (udział 1,7%) i wspomniany wcześniej Discovery World (1,7%).
Kolejnym programem, który wygenerował dla Discovery wysokie wyniki oglądalności, była seria Discovery Channel „Szkoła przetrwania”. W trakcie emisji popularnego programu w dniach 4-8 stycznia o godz. 19.00 Discovery Channel odnotowało oglądalność na poziomie 1,8% w grupie wszyscy 16-49 lat cab/sat i uplasowało się na 2. miejscu wśród kanałów tematycznych, zaraz za TVN24.

 
Numer 405 Kwiecień 2024

Polecamy: