Powrót do listy newsów

Humor, dzieciaki i telewizory, czyli Nickelodeon przedstawia raport „Dzieciaki i rola zabawy”
To że dzieci lubią się śmiać, wie chyba każdy.

Jednak dla osób odpowiedzialnych za przygotowanie dziecięcej telewizji, dla marketerów czy producentów produktów przeznaczonych dla najmłodszych, kluczowe staje się dokładne zrozumienie wpływu humoru na odbiór programów i reklam przez dzieci. Dlatego na zlecenie Viacom International Media Networks grupa badawcza Ipsos przeprowadziła w kwietniu 2013 r. badania na temat poczucia humoru dzieciaków oraz jego wpływu na percepcję poszczególnych programów i reklam.

Cały tekst w listopadowym wydaniu magazynu...

 
Numer 407 Czerwiec 2024

Polecamy:
NIS-2: jak przygotować się do wprowadzenia nowej dyrektywy unijnej? >>

Anteny w telewizji naziemnej, pomiary i porównania >>

AVR-y, czyli regulatory napięcia (Dokończenie) >>

Funkcja sterowania głosem w dekoderach polsat box 4K i polsat box 4K lite - Część II >>

Spawarki światłowodowe INNO View X w xbest.pl >>

Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku >>

Jubileuszowy OKTEL w krainie tajemnic >>

Fiberhost i INEA pozyskały kredyt na sieci światłowodowe >>

INEA z kolejną nagrodą >>

XXXI edycja Konferencji KIKE za nami >>

Stowarzyszenie Filmowców Polskich podpisało nową umowę z CANAL+ >>

Telewizja Polska ma nową Komisję Etyki >>

Kanał TV Puls w Polsat Box Go >>

The Walt Disney Company Polska i Grupa Polsat Plus przedłużają umowę >>

Gorące sportowe wakacje >>

Nowa aplikacja na Apple TV jest już dostępna >>

Wystartowały zdjęcia do pierwszej polskiej produkcji Disney+ >>

TinyTeen, LingoToons i LangLab w ofercie Pasjatv >>





Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Santec_banner_380x70.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera