Powrót do listy newsów

Humor, dzieciaki i telewizory, czyli Nickelodeon przedstawia raport „Dzieciaki i rola zabawy”
To że dzieci lubią się śmiać, wie chyba każdy.

Jednak dla osób odpowiedzialnych za przygotowanie dziecięcej telewizji, dla marketerów czy producentów produktów przeznaczonych dla najmłodszych, kluczowe staje się dokładne zrozumienie wpływu humoru na odbiór programów i reklam przez dzieci. Dlatego na zlecenie Viacom International Media Networks grupa badawcza Ipsos przeprowadziła w kwietniu 2013 r. badania na temat poczucia humoru dzieciaków oraz jego wpływu na percepcję poszczególnych programów i reklam.

Cały tekst w listopadowym wydaniu magazynu...

 
Numer 408 Wrzesień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Santec_banner_380x70.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera