|
Powrót do listy newsów
Gdzie mieszka wyobraźnia
|
Z Laurentem Dumeau rozmawiała Aleksandra Zaręba
1 grudnia 2007 roku na polskim rynku medialnym pojawiły się dwa nowe kanały z portfolio NBC Universal Global Networks. SCI FI oraz Unive
|
|
– Z całego wachlarza swoich kanałów wprowadzacie na polski rynek SCI FI i Universal Chanel. Dlaczego właśnie te kanały? Czy są już plany poszerzenia oferty? – Przede wszystkim nasze kanały przejęte od Sparrowhawk Media – Hallmark Channel oraz KidsCo – są już obecne na polskim rynku. Pierwszy z nich ma bardzo szeroką dystrybucję i cieszy się dużą popularnością. Jeśli chodzi o SCI FI oraz Universal Channel to są nasze najpopularniejsze globalne marki. Po wprowadzeniu na rynek Ameryki Łacińskiej w 2004 roku, Universal Channel w ciągu niecałych trzech lat przesunął się z 15. na 3. pozycję w rankingu najchętniej oglądanych kanałów. Obecnie, zgodnie z naszą globalną strategią, chcemy wprowadzić na rynek środkowoeuropejski i umocnić na nim nasze trzy główne kanały – SCI FI Channel, Universal Channel oraz Movies 24. Jednakże w światowym portfolio NBC Universal znajduje się wiele marek i nie wykluczamy wprowadzenia innych kanałów w przyszłości. – Rozpoczęliście współpracę z telewizją nowej generacji n. Czy planujecie podjąć współpracę z innymi nadawcami? – Prowadzimy rozmowy z wieloma polskimi operatorami – zarówno dużymi, jak i lokalnymi. Chcielibyśmy maksymalnie rozszerzyć sieć dystrybucji w jak najkrótszym czasie. – Jeszcze jedno pytanie dotyczące zawartości programowej i odbioru kanałów. Czy można powiedzieć, że oczekiwania widzów się zmieniają? – Na całym świecie widzowie mają podobne preferencje: chcą wysokiej jakości programów pełnych akcji i dobrej rozrywki oraz najnowszych, najgłośniejszych produkcji kinowych i telewizyjnych. Taka jest właśnie nasza oferta skierowana do polskich widzów – programy, filmy, seriale, o których się mówi i które zaspokajają potrzeby odbiorców.
Cały wywiad w styczniowym numerze...
|
|
|
|