|
Powrót do listy newsów
Sukces TOYA w rankingu Rzeczpospolitej 2013
|
TOYA, poprawiając ubiegłoroczne wyniki, po raz kolejny znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek.
|
|
Plebiscyt organizowany jest co roku przez dziennik Rzeczpospolita. – Pomimo tego, że jesteśmy firmą lokalną, już drugi rok z rzędu możemy pochwalić się bardzo wysoką pozycją w ogólnopolskim rankingu – komentuje wyniki plebiscytu Jacek Kobierzycki, dyrektor generalny TOYA Sp. z o.o. Wśród wszystkich polskich marek TOYA zajęła w tym roku 211 miejsce, pokonując firmy z dziedziny mediów, takie jak: Super Express, Wprost, Twój Styl, Politykę, TVP Info, TV 4 oraz inne znane polskie marki: Hellenę, Gino Rossi, Dr Irenę Eris, Kler, Witchen, czy In-post. TOYA awansowała w rankingu o 13 pozycji, a wartośc jej marki wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem o 10 proc. W kategorii „Prestiż”, wśród wszystkich operatorów w telekomunikacyjnych, TOYA zajęła drugie miejsce ex aequo z Play, tylko o jeden punkt ustępując marce Plus. Z kolei w kategorii „Postrzegana Jakość” uplasowała się o jedno oczko wyżej niż w poprzednim roku, zajmując trzecie miejsce, nieznacznie ustępując markom Plus i Play. Tym samym łódzka spółka wyprzedziła firmy i marki z branży telekomunikacyjnej takie jak: Multimedia i Inea czy Neostrada, Netia i Heyah. Z kolei w kategorii „Siła Marki” TOYA znalazła się, podobnie jak w ubiegłym roku, na 5 miejscu, pokonując m.in.: Neostradę, Netię, Blueconnect oraz Ineę. |
|
|
|