Powrót do listy newsów

Sukces TOYA w rankingu Rzeczpospolitej 2013
TOYA, poprawiając ubiegłoroczne wyniki, po raz kolejny znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek.


Plebiscyt organizowany jest co roku przez dziennik Rzeczpospolita.
– Pomimo tego, że jesteśmy firmą lokalną, już drugi rok z rzędu możemy pochwalić się bardzo wysoką pozycją w ogólnopolskim rankingu – komentuje wyniki plebiscytu Jacek Kobierzycki, dyrektor generalny TOYA Sp. z o.o.
Wśród wszystkich polskich marek TOYA zajęła w tym roku 211 miejsce, pokonując firmy z dziedziny mediów, takie jak: Super Express, Wprost, Twój Styl, Politykę, TVP Info, TV 4 oraz inne znane polskie marki: Hellenę, Gino Rossi, Dr Irenę Eris, Kler, Witchen, czy In-post. TOYA awansowała w rankingu o 13 pozycji, a wartośc jej marki wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem o 10 proc.
W kategorii „Prestiż”, wśród wszystkich operatorów w telekomunikacyjnych, TOYA zajęła drugie miejsce ex aequo z Play, tylko o jeden punkt ustępując marce Plus. Z kolei w kategorii „Postrzegana Jakość” uplasowała się o jedno oczko wyżej niż w poprzednim roku, zajmując trzecie miejsce, nieznacznie ustępując markom Plus i Play. Tym samym łódzka spółka wyprzedziła firmy i marki z branży telekomunikacyjnej takie jak: Multimedia i Inea czy Neostrada, Netia i Heyah. Z kolei w kategorii „Siła Marki” TOYA znalazła się, podobnie jak w ubiegłym roku, na 5 miejscu, pokonując m.in.: Neostradę, Netię, Blueconnect oraz Ineę.

 
Numer 408 Wrzesień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Santec_banner_380x70.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera