| 
                        Powrót do listy newsów  
  
		| 
				
					| 42 kanały w „otwartym oknie” 
 |  
					| Z okazji karnawału oraz na dobry początek roku i  czas ferii Cyfrowy Polsat w ramach promocji „otwarte okno”, skierowanej  do wszystkich abonentów, udostępnił 42 kanały tematyczne, w tym 10 HD. 
 
 |  |  
    | 	
        
          | 37 stacji z grup BBC Worldwide, AMC Networks,  Viacom, Viasat, CBS, FOX International Channels, Turner Broadcasting  System i Scripps Networks Interactive można oglądać bez dodatkowych  opłat do 2 marca br., a kolejnych pięć z grup CBS oraz AXN – aż do końca  marca br.– Rozpoczynające się właśnie „otwarte okno” to specjalny  prezent od Cyfrowego Polsatu i naszych partnerów dla wyjątkowych widzów,  jakimi są nasi abonenci. W ten sposób chcemy podziękować za zaufanie,  jakim niezmiennie od wielu lat obdarzają naszą firmę. Wierzę, że ten  prezent uprzyjemni naszym klientom start w nowy rok oraz pozwoli im  zapoznać się z ciekawymi propozycjami programowymi przygotowanymi przez  przedstawicieli kanałów na czas promocji – mówi Beata Białkowska,  dyrektor marketingu i sprzedaży w Cyfrowym Polsacie.
 Abonenci przez  półtora miesiąca (w przypadku pięciu kanałów – dwa i pół miesiąca) będą  mogli bez dodatkowych opłat oglądać najpopularniejsze kanały rozrywkowe i  lifestyle’owe (BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC HD, FOX Life, FOX  Life HD, CBS Reality, MTV Polska), fimowo-serialowe (AXN, AXN Black, AXN  White, AXN HD, FOX, FOX HD), filmowe (TCM, Sundance Channel, Sundance  Channel HD, CBS Europa, CBS Drama, CBS Action), edukacyjne (BBC  Knowledge, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explorer, National  Geographic Channel, National Geographic Channel HD), kanały dla dzieci i  młodzieży (CBeebies, Boomerang, Cartoon Network, AXN Spin HD,  Nickelodeon, Nick Jr, Nick HD), sportowe (Extreme Sports), przyrodnicze  (Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD, Polsat Viasat Nature), podróżnicze  (Travel Channel), komediowe (Comedy Central, Comedy Central Family),  muzyczne (MTV Rocks, MTVN HD, VH1) oraz informacyjne (CNN  International). Z 42 stacji, które znalazły się w otwartym oknie, aż 10  jest nadawanych w jakości HD.
 Na wybranych kanałach objętych promocją  oraz na antenie głównej Telewizji Polsat zaplanowana została kampania  „Wyjątkowy prezent dla wyjątkowych abonentów” informująca o akcji  promocyjnej i możliwości zapoznania się z bogatą ofertą programową  Cyfrowego Polsatu.
 |  |  |