|
Powrót do listy newsów
Platforma nc+doceniona w konkursie Media Trendy 2014
|
Dwie nagrody oraz wyróżnienie otrzymały kampanie reklamowe platformy nc+ w konkursie Innovation Award Media Trendy 2014.
|
|
Jury doceniło akcje „El Clasico z alternatywnym komentarzem” oraz „Mecz w banerze”.Platforma nc+ została wyróżniona w kategorii Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych za nowatorską kampanię „Mecz w banerze”. Podczas spotkania T-Mobile Ekstraklasy Lech Poznań – Wisła Kraków po raz pierwszy w Polsce internauci mogli zobaczyć transmisję meczu w kreacji reklamowej. Legalny przekaz można było obejrzeć bezpłatnie. Komunikacja przygotowana przez platformę nc+ została zrealizowana na portalu Onet.pl, który był partnerem tego nowatorskiego przedsięwzięcia. Podczas 90 minut meczu z tą oryginalną kampanią zetknęło się 300 tysięcy użytkowników, z czego ponad 22 tysiące zdecydowało się na obejrzenie spotkania.Jury uhonorowało także kampanię promującą mecz FC Barcelona – Real Madryt. Przygotowana na zlecenie nc+ przez Havas Worldwide Warsaw akcja towarzysząca spotkaniu otrzymała dwie nagrody w kategoriach „Best use of content” oraz „Innowacyjne wykorzystanie kanałów komunikacji”. Zgodnie z pomysłem agencji, transmisja meczu oprócz standardowego, neutralnego komentarza pozwalała na wybór jednego z dwóch alternatywnych: probarcelońskiego lub promadryckiego. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy użytkownik platformy nc+ mógł dostosować El Clásico do swoich sympatii klubowych.– Decyzja jury dowodzi, że o wartości premium platformy nc+ stanowi nie tylko najwyższej jakości zawartość programowa i innowacyjne rozwiązania technologiczne, ale także nowatorskie podejście do komunikacji. Uhonorowane kampanie pokazują też, że dostarczamy naszym widzom dodatkowych, atrakcyjnych treści, wykorzystując przy tym niestandardowe kanały komunikacji – mówi Jacek Balicki, dyrektor marketingu nc+. |
|
|
|