|
Powrót do listy newsów
Nowy kanał komunikacji abonenckiej w nc+
|
Dbając o satysfakcję klientów i wychodząc naprzeciw ich potrzebom, platforma nc+ uruchomiła nową formę komunikacji.
|
|
Na oficjalnym profilu nc+ w serwisie społecznościowym Facebook stworzona została zakładka „e-obsługa”, poprzez którą abonenci mogą kontaktować się on-line z konsultantami nc+ w sprawach związanych z usługami platformy.Dzięki zakładce „e-obsługa” na facebookowym profilu nc+ konsultanci są dostępni dla abonentów codziennie od godziny 7.00 do 22.00. – Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów i właśnie z myślą o nich uruchomiliśmy nowy kanał kontaktu – mówi Piotr Sikorski, dyrektor ds. zarządzania relacjami z klientem platformy nc+. – Zakładka „e-obsługa” daje możliwość kontaktu on-line z konsultantem, który pomoże w sprawach technicznych, dotyczących umowy, oferty platformy czy płatności. Aby skorzystać z pomocy w „e-obsłudze”, wystarczy po zalogowaniu na swoje konto w serwisie społecznościowym Facebook wejść w zakładkę i podać swój numer PESEL lub numer abonenta. Dla wygody abonentów wymagany jest tylko jeden z nich, dzięki temu z pomocy konsultanta mogą korzystać osoby niebędące polskimi obywatelami, a także te niepamiętające swojego numeru abonenta.– Jako lider nowoczesnych rozwiązań technologicznych na polu telewizyjnym, czujemy się zobowiązani do wprowadzania nowoczesnych rozwiązań również w zakresie komunikacji z klientami – dodaje Arkadiusz Mierzwa, dyrektor działu komunikacji i PR platformy nc+. – Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach powszechny sposób komunikacji. Dlatego naturalnym krokiem było dla nas uruchomienie unikalnego i prostego rozwiązania, dzięki któremu chcemy zwiększać satysfakcję naszych abonentów. Zakładkę „e-obsługa” zaprojektowała i wdrożyła agencja Isobar Poland, która od maja tego roku obsługuje także profile nc+ i CANAL+Film w serwisie społecznościowym Facebook. e-obsługę można znaleźć w zakładce aplikacje na profilu nc+ w serwisie Facebook lub pod linkiem http://bit.ly/eObsluga |
|
|
|