|
Powrót do listy newsów
Satysfakcja abonentów jest dla nas najważniejsza
|
(Rozmowa z dyrektorem zarządzającym CANAL+ Cyfrowy Jacques’em Aymarem de Roquefeuilem)
– Abonenci, mając do dyspozycji trzy konkurujące platformy, dużą wa
|
|
– Mamy najbardziej rozbudowany system obsługi abonentów, m.in. własne call center i Internetowe Centrum Abonentów. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami, np. dzięki drukowanemu magazynowi PLUS+. Z myślą o abonentach przygotowaliśmy też program lojalnościowy premiujący długotrwałe korzystanie z naszych usług. Dużą uwagę przywiązujemy także do funkcjonowania sieci dystrybucyjnej i centrów CYFRY+. Abonenci korzystają z wielu alternatywnych sposobów kontaktowania się z nami. Wszystkie elementy systemu obsługi klientów spaja zaawansowany system informatyczny, stąd np. zmiana pakietu czy aktywowanie usług dodatkowych, są sprawne i szybkie. Regularnie prowadzimy badania satysfakcji abonentów, z których wynika, że poziom zadowolenia z systemu obsługi stale utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. – Czy platformy satelitarne konkurując ze sobą mogą jednocześnie współpracować? – Tak, przykładem jest wspólne kodowanie programów Cinemax i AXN z Cyfrowym Polsatem, dzięki czemu nie dublujemy miejsca na transponderach satelitarnych. Są też kanały, np. TVP Polonia i TVP Kultura, których sygnał nadaje CYFRA+, a korzystają z niego również abonenci innych platform. To odpowiedź m.in. na problemy z pojemnością satelitarną, szczególnie po pojawieniu się programów HDTV wymagających o wiele więcej miejsca.
Cały tekst w lutowym numerze... |
|
|
|