Powrót do listy newsów

Satysfakcja abonentów jest dla nas najważniejsza
(Rozmowa z dyrektorem zarządzającym CANAL+ Cyfrowy Jacques’em Aymarem de Roquefeuilem)

– Abonenci, mając do dyspozycji trzy konkurujące platformy, dużą wa

– Mamy najbardziej rozbudowany system obsługi abonentów, m.in. własne call center i Internetowe Centrum Abonentów. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami, np. dzięki drukowanemu magazynowi PLUS+. Z myślą o abonentach przygotowaliśmy też program lojalnościowy premiujący długotrwałe korzystanie z naszych usług. Dużą uwagę przywiązujemy także do funkcjonowania sieci dystrybucyjnej i centrów CYFRY+. Abonenci korzystają z wielu alternatywnych sposobów kontaktowania się z nami. Wszystkie elementy systemu obsługi klientów spaja zaawansowany system informatyczny, stąd np. zmiana pakietu czy aktywowanie usług dodatkowych, są sprawne i szybkie. Regularnie prowadzimy badania satysfakcji abonentów, z których wynika, że poziom zadowolenia z systemu obsługi stale utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie.
– Czy platformy satelitarne konkurując ze sobą mogą jednocześnie współpracować?
– Tak, przykładem jest wspólne kodowanie programów Cinemax i AXN z Cyfrowym Polsatem, dzięki czemu nie dublujemy miejsca na transponderach satelitarnych. Są też kanały, np. TVP Polonia i TVP Kultura, których sygnał nadaje CYFRA+, a korzystają z niego również abonenci innych platform. To odpowiedź m.in. na problemy z pojemnością satelitarną, szczególnie po pojawieniu się programów HDTV wymagających o wiele więcej miejsca.

Cały tekst w lutowym numerze...

 
Numer 408 Wrzesień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Santec_banner_380x70.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera