Powrót do listy newsów

TVP wobec strategicznych wyzwań technologicznych
Jak kształtuje się strategia Telewizji Polskiej w dobie mediów interaktywnych? Czy postępująca konwergencja mediów może być szansą dla nadawcy publicznego?


Jak podążać za dynamicznie zmieniającymi się gustami widzów? Wokół tych pytań toczyły się obrady Kolegium Technicznego i Kolegium Spółki TVP S.A. w Olsztynie.
W konferencji pod hasłem „Wizja, Misja i Strategia Telewizji Polskiej w procesie konwergencji mediów” wzięli udział: prezes Zarządu TVP Juliusz Braun i członkowie Zarządu Spółki Marian Zalewski oraz Bogusław Piwowar, przewodniczący i członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, przedstawiciele Rady Nadzorczej TVP oraz naukowcy i eksperci zajmujący się tematyką mediów interaktywnych. Gościem specjalnym był Simon Fell, dyrektor techniczny Europejskiej Unii Nadawców (EBU). Gospodarzem dwudniowego spotkania był dyrektor obchodzącego właśnie 10-lecie istnienia oddziału TVP w Olsztynie, Jarosław Kowalski.

Cały tekst w majowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 408 Wrzesień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Santec_banner_380x70.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera