|
Powrót do listy newsów
TVP wobec strategicznych wyzwań technologicznych
|
Jak kształtuje się strategia Telewizji Polskiej w dobie mediów interaktywnych? Czy postępująca konwergencja mediów może być szansą dla nadawcy publicznego?
|
|
Jak podążać za dynamicznie zmieniającymi się gustami widzów? Wokół tych pytań toczyły się obrady Kolegium Technicznego i Kolegium Spółki TVP S.A. w Olsztynie. W konferencji pod hasłem „Wizja, Misja i Strategia Telewizji Polskiej w procesie konwergencji mediów” wzięli udział: prezes Zarządu TVP Juliusz Braun i członkowie Zarządu Spółki Marian Zalewski oraz Bogusław Piwowar, przewodniczący i członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, przedstawiciele Rady Nadzorczej TVP oraz naukowcy i eksperci zajmujący się tematyką mediów interaktywnych. Gościem specjalnym był Simon Fell, dyrektor techniczny Europejskiej Unii Nadawców (EBU). Gospodarzem dwudniowego spotkania był dyrektor obchodzącego właśnie 10-lecie istnienia oddziału TVP w Olsztynie, Jarosław Kowalski.
Cały tekst w majowym wydaniu miesięcznika... |
|
|
|