Powrót do listy newsów

Jak rozwinąć swoją ofertę, by nie wypaść z rynku
Rozsądne podejście do cyfryzacji
Jerzy Burski

100, 150, 200 czy 300? Ile kanałów powinna mieć tzw. dobra oferta programowa?


Odpowiedzi na to pytanie jest tak wiele, jak wielu jest operatorów kablowych w Polsce.
O liczbie programów chętnie wypowiedzą się również nadawcy, a najwięcej do powiedzenia na ten temat mają abonenci. Jak zatem powinna wyglądać zadowalająca oferta programowa i jak stworzyć taką, by móc konkurować z dużymi operatorami kablowymi i platformami cyfrowymi?

Cały tekst we wrześniowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 408 Wrzesień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Santec_banner_380x70.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera