Powrót do listy newsów

Eurosport wchodzi w nową erę z hasłem „Fuel Your Passion”
13 listopada 2015 roku Eurosport zaprezentował swoją nową, wyjątkową identyfikację wizualną i poprzez hasło „Fuel Your Passion” zaprosił fanów sportu na całym świecie do udziału w kolejnym, ekscytującym rozdziale w

Nowy wizerunek stacji jest częścią inwestycji właściciela Eurosportu, Discovery Communications, w rozwój stacji. Rok 2015 jest pod tym względem przełomowy.
Nowa identyfikacja wizualna Eurosportu weszła w życie 13 listopada, a jej uruchomieniu towarzyszy kampania w mediach społecznościowych pod nazwą „#podzielsiepasja”. To inspiracja dla kibiców na całym świecie, aby pokazywali swoją pasję do sportu i dzielili się nią z innymi.

Cały tekst w grudniowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 408 Wrzesień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Santec_banner_380x70.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera