Powrót do listy newsów

Kontent i jego rola
(Tomasz Parfienowicz, Distribution Strategy & Business Development Director, Discovery Polska)

– Jak zmienia się rola nadawcy w obliczu zmian, które dokonują się na polskim rynku mediow

– Pojęcie „telewizja” jest dzisiaj o wiele szersze. Wraz ze zmieniającym się sposobem konsumpcji treści kontent przestaje być wyłącznie linearny. Żyjemy w czasach, kiedy możemy wchodzić z nim w interakcję na wielu ekranach. Jest to szczególnie widoczne w przypadku młodszych widzów, którzy migrują pomiędzy różnymi urządzeniami, szukając istotnych i wartościowych z ich punktu widzenia treści. To wyzwanie dla nadawców – stają się oni twórcami angażującego kontentu, który może być odbierany i wykorzystywany przez widzów w znacznie szerszym zakresie, niż miało to miejsce dotychczas.

Cały tekst w grudniowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 408 Wrzesień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Santec_banner_380x70.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera