|
Powrót do listy newsów
Czy na pewno chodzi o abonenta?
|
Multimedia Polska kontra Eurosport Aleksandra Zaręba
Zamiast UEFA Euro 2008, Pekin 2008, eliminacji do piłkarskich mistrzostw świata 2010, Pucharu Narodów Afryki, będzie męska i żeńska ekstraklasa piłki ręc
|
|
Multimedia Polska z dniem 1 lutego 2008 roku, usunęły ze swej oferty kanał Eurosport, zastępując go TVP Sport. Wydarzenia z lutego tego roku zaniepokoiły nie tylko kibiców sportowych, ale również wywołały ferment w „świecie kablowym”. Przyjrzyjmy się więc bliżej bohaterom tego zamieszania... ...Czy nie ma więc szans na porozumienie? Obie strony co prawda deklarują otwartość na pertraktacje, ale jak na razie nie mogą dojść do porozumienia. Multimedia zaproponowały, by kanał Eurosport znalazł się jedynie w pakiecie cyfrowym, jednak propozycja ta nie została przyjęta. „To, co zaproponowało nam Multimedia, czyli znalezienie się w pakiecie cyfrowym kosztem analogowego, nie jest dobrym dla nas rozwiązaniem. Jest 400 tysięcy abonentów, korzystających z pakietu analogowego i tylko 30 tysięcy z cyfrowych. Przy czym za pakiet cyfrowy płaci się dodatkowo, oprócz abonamentu” – powiedział Jakub Kwiatkowski. Dwa miesiące później sytuacja nie uległa zmianie. Czy Eurosport na stałe zniknął z oferty operatora Multimedia Polska? Zweryfikuje to rynek, jak powiedział prezes PIKE. Tylko kto jest tym rynkiem? Czy aby na pewno abonent?
Cały tekst w wydaniu kwietniowym... |
|
|
|