Powrót do listy newsów

A la carte po polsku
Po raz kolejny firma badawcza MEC przeprowadziła badania dotyczące polskiego rynku płatnej telewizji, z których wynika, że najchętniej sami chcielibyśmy wybierać kanały, które mamy ochotę oglądać.


Liczba telewidzów zainteresowanych samodzielnym tworzeniem pakietów pozostaje na mniej więcej stałym poziomie – 44 procent.
Projekt Cyfrowizja III pokazuje, że model zwany a la carte od kilku lat cieszy się sporym zainteresowaniem Polaków, ale nie przekłada się to na wzrost liczby tych, którzy woleliby kupować dostęp do pojedynczych kanałów płatnej telewizji, a nie całych pakietów, oferowanych przez operatorów.

Cały tekst w lipcowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 408 Wrzesień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Santec_banner_380x70.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera