|
Powrót do listy newsów
Router FRITZ!Box 4040 (część 6)
|
Zdzisław Marchewka
Ponieważ test modemu podłączonego do laptopa pokazał, że zarówno z siecią jak i modemem wszystko jest w porządku i nie tu trzeba szukać przyczyny, problemu należało szukać po stronie route
|
|
Podejrzenie padło na niewłaściwą obsługę modemu USB przez system routera, trzeba było zatem sprawdzić, czy nie ma nowszej jego wersji. Możliwość dokonania tego online to standard w dzisiejszych routerach, nie inaczej było i w tym wypadku. To zadanie bardzo łatwe, bo korzystając z procedur systemowych, wystarczy kilka razy kliknąć i na ekranie pojawi się wynik. I test faktycznie potwierdził, że dostępna jest nowsza wersja systemu. W takiej sytuacji nie pozostało nic innego, jak dokonać aktualizacji. Także tego można dokonać online, inicjując proces wprost z menu routera.
Cały tekst w styczniowym wydaniu miesiecznika... |
|
|
|