|
Powrót do listy newsów
Medialna Religia
|
Aleksandra Zaręba
Czy w kraju, w którym ponad połowa społeczeństwa deklaruje się jako wierząca, kanał TV poświęcony w całości sprawom ducha znajdzie odbiorców? Czy można o sprawach religii m&oac
|
|
Już pod koniec 2005 roku Jan Wejchert, jeden z właścicieli Grupy ITI, do której należy telewizja nowej generacji n, w liście adresowanym do swoich partnerów biznesowych: Mariusza Waltera i Bruno Valsangiacomo zaproponował podjęcie tematu kanału religijnego. Jesienią 2006 roku do współpracy nad projektem zaproszony został ks. Kazimierz Sowa i Szymon Hołownia (na zdjęciu). "Pomysłów na to, co można by w takim kanale pokazać, od samego początku mieliśmy aż za dużo. Musieliśmy dokonać selekcji, stworzyć konkretną ramówkę. Koncepcje, które teraz się w niej nie zmieszczą, nie trafią jednak do kosza, być może wykorzystamy je za rok czy dwa" – powiedział Szymon Hołownia, pełniący funkcję zastępcy dyrektora do spraw programowych. W lutym 2007 roku Zarząd ITI zatwierdził ostateczną formułę nowego kanału tematycznego. Ze względu na jego specyfikę, podjęto również decyzję, by nowa propozycja znalazła się w ofercie bezpłatnej dla wszystkich użytkowników telewizji n.
Cały tekst w numerze.. |
|
|
|