Powrót do listy newsów

Nasz cel: 3 proc. udziału w widowni komercyjnej
(Rozmowa z Bogusławem Kisielewskim, prezesem zarządu Kino Polska TV SA)

– Panie prezesie, w bieżącym roku spółka Kino Polska TV SA stała się bardzo aktywna biznesowo. Najpierw przejęliście pełną kontrol

– Bieżący rok rzeczywiście jest dla nas bardzo ważny. Przejmując Zoom TV i Stopklatkę TV, zrobiliśmy duży krok naprzód w realizacji strategii rozwoju Grupy Kino Polska TV, którą jest stworzenie jednej z pięciu największych grup medialnych w kraju. Naszym nadrzędnym celem jest osiągnięcie znacznego przyrostu widzów i przychodów reklamowych z segmentu kanałów naziemnych. Przez najbliższy rok chcielibyśmy osiągnąć 3 proc. udziału w widowni komercyjnej i zdobyć mocną pozycję na rynku telewizji naziemnej.

Cały tekst w październikowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 408 Wrzesień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Santec_banner_380x70.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera