|
Powrót do listy newsów
CANAL+ telewizja przez Internet (Część 3)
|
Zdzisław Marchewka
W poprzednim odcinku wspomniałem, że próby korzystania z serwisu przy użyciu przeglądarki Firefox kończyły się komunikatem o „wewnętrznym błędzie”.
|
|
Na szczęście udało się ten problem wyjaśnić, a przyczyną okazała się konfiguracja przeglądarki zwiększająca poziom bezpieczeństwa, ale przy okazji blokująca instalację komponentów niezbędnych do odtwarzania treści dostępnych w serwisie. Jeśli taki problem wystąpi, a nie wiadomo co zrobić, powinno pomóc przywrócenie ustawień do wartoźci domyślnych. W tym celu w pole adresu należy wpisać about:support i potwierdzić klawiszem enter, a kiedy uruchomi się strona „Informacje dla pomocy technicznej”, kliknąć na „Odśwież program Firefox”. Po restarcie i ponownym wejściu na stronę CANAL+, przeglądarka powinna samoczynnie pobrać i zainstalować niezbędne komponenty.
Cały tekst w listopadowym wydaniu miesięcznika... |
|
|
|