Powrót do listy newsów

17-procentowy wzrost Grupy Kino Polska TV w 2020 roku
Kanały telewizyjne Grupy Kino Polska TV w 2020 roku osiągnęły łącznie 2,30% udziału w rynku oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49, live), co oznacza wzrost o prawie 17% rok do roku.


Widzowie telewizyjni poświęcili kanałom Grupy dużo więcej czasu – w 2020 roku średni dzienny czas oglądania stacji nadawcy wyniósł 41 minut i 11 sekund (ATS, All 16-49, live) i był aż o 19 procent dłuższy niż w 2019 roku. To wzrost wyraźnie większy niż średnia rynkowa, która dla wskaźnika ATS wyniosła w tym czasie niecałe 3%.

Cały tekst w styczniowo-lutowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 408 Wrzesień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Santec_banner_380x70.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera