Powrót do listy newsów

Jubileuszowy OKTEL w krainie tajemnic
Tegoroczna Ogólnopolska Konferencja Telekomunikacyjna OKTEL (12-14 czerwca) zapowiada się wyjątkowo!


To bowiem edycja specjalna, która zaoferuje uczestnikom dodatkowe atrakcje oraz mocno techniczną zawartość z porządną, cenną dawką operatorskiego know-how. Prelegenci obiecują podzielić się wiedzą z zakresu skutecznych technik sprzedaży oraz implementacji popularnych narzędzi AI w marketingu B2C.
AVIOS, WRIX i KORBANK ze wsparciem programu Polski Kapitał organizują OKTEL już po raz dziesiąty. Tegoroczna edycja ponownie stawia na mocny wątek turystyczny, ale nie tylko. Główną treścią pozostaje wyjątkowo mocny program szkoleń i referatów.
– Wracamy do źródeł – mówi Andrzej Andruszków, Prezes Zarządu AVIOS SP. z o.o. – Dlatego w tym roku poza świetną rozrywką i szeroką dawką wiedzy oferujemy mocny support. Operatorzy będą mogli spotkać się z naszym wsparciem technicznym, marketingowym i sprzedażowym. Porad udzielać będą pracownicy działów Research, Helpdesk i Network Operations Center.
– Dużo będzie też o AI – mówi Marcin M. Drews, menedżer produktu AVIOS i organizator konferencji. – W agendzie znalazły się takie tematy jak „Darmowe narzędzia AI w marketingu operatorskim – przegląd, korzyści i zagrożenia”, „Sztuczna inteligencja kontra ludzka głupota. Ochrona informacji w erze AI” czy „Militarne zastosowanie systemów dronów, technologii 5G i sztucznej inteligencji”. Przekonamy słuchaczy, że choć AI jeszcze długo nie pomyśli za nas, już dziś może być skutecznym narzędziem dla każdego operatora.
W tych pięknych okolicznościach przyrody
– Wracamy w piękne, malownicze Sudety! – piszą organizatorzy. – Jubileuszowa, dziesiąta edycja Ogólnopolskiej Konferencji Telekomunikacyjnej odbędzie się w sercu krainy tajemnic! Spotykamy się bowiem w malowniczej Kotlinie Kłodzkiej na Głównym Szlaku Sudeckim. Czeka Was niezwykła przygoda godna Pana Samochodzika. Ruszymy w górę, by odkryć tajemnice monumentalnej Twierdzy Kłodzkiej, i w dół, pod średniowieczną starówkę, na Szlak Tajemniczych Podziemi, by poznać zakątki niezwykłego podziemnego miasta, którego korytarze poczęto drążyć już w XIII wieku!
Organizatorzy oddają do dyspozycji gości komfortowy Hotel SPA Dwór Elizy*** w Długopolu-Zdroju, malowniczo położony przy Parku Zdrojowym nad bystrymi wodami Nysy Kłodzkiej. Doskonałe warunki, wyjątkowa atmosfera i niezwykle urocza lokalizacja uczynić mają dziesiątą edycję OKTELA niezapomnianą. Hotelowe SPA obejmuje basen, sauny, łaźnię parową i gabinet masażu. Do dyspozycji gości jest też siłownia. Użytkownicy booking.com oceniają hotel jako fantastyczny (ocena ogólna 8.6, ocena personelu 9.3!).
Patriotyzm gospodarczy
Partnerem konferencji jest program Polski Kapitał – ogólnopolska inicjatywa non-profit, która przez minione 10 lat sprawdziła się doskonale i zdecydowanie udowodniła swoją wartość. Bez absolutnie żadnych nakładów na marketing zbudowała swą pozycję wartościowego programu opartego na niezwykle prostych zasadach oraz pełnej transparentności działań.
Znaku Polskiego Kapitału nie można kupić ani wygrać w konkursie. Emblemat przyznawany jest przez niezawisłą kapitułę po spełnieniu konkretnych warunków. Firma, która chce legitymować się tym znakiem, musi mieć siedzibę na terenie Polski, odprowadzać minimum 71% podatków w Polsce, a co najmniej 51% jej kapitału musi pozostawać w polskich rękach. Warunki te są dokładnie sprawdzane.
Znak Polski Kapitał wspiera patriotyzm gospodarczy i legitymizuje rodzimą przedsiębiorczość. To emblemat z czytelnym przesłaniem dla konsumenta i partnerów biznesowych. Wybór produktu lub usługi certyfikowanych Polskim Kapitałem przekłada się na wsparcie rozwoju gospodarczego Rzeczpospolitej, a tym samym kreację rynku pracy i wzrost siły nabywczej polskiego konsumenta.
To projekt, który łączy rodzime firmy pod wspólną egidą, a jego szlachetny emblemat podnosi rozpoznawalność polskich przedsiębiorców na tle konkurencji, zwiększając sprzedaż produktów i usług.
– Już sam znak Polskiego Kapitału stanowi marketingowe wsparcie, ale my proponujemy znacznie więcej – mówi Eliza Iwan, menedżer projektu. – Oferujemy realną pomoc w rozwoju cyfrowym polskich firm i budowaniu rozpoznawalności w sieci. Będziemy też wspierać działania związane z reklamą sensu stricto, doradzać, wspierać i organizować konferencje, szkolenia i prelekcje z ogromną dawką marketingowego know-how.
W tym roku patronami specjalnymi Ogólnopolskiej Konferencji Telekomunikacyjnej OKTEL są Disney i AMC, a opiekę medialną nad wydarzeniem roztoczyły „TV-Sat Magazyn” i portal mediainone.pl.

 
Numer 408 Wrzesień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Santec_banner_380x70.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera