|
Powrót do listy newsów
Osiągnięcia i zamierzenia telewizji nowej generacji n
|
Aleksandra Zaręba
Ruszyła jesienna ofensywa stacji telewizyjnych i platform cyfrowych. Czas na podsumowania i nowe oferty, które swoją atrakcyjnością skuszą nowych abonentów.
|
|
Tak jak w zeszłym roku telewizja nowej generacji n nowy sezon rozpoczęła w Teatrze Narodowym, gdzie 2 września 2008 roku podczas konferencji, prezes zarządu ITI Neovision Maciej Sojka dokonał podsumowania minionego roku, jak również zaprezentował kierunki rozwoju platformy cyfrowej na polskim rynku... ...Jednym z głównych ulepszeń, które wprowadza telewizja n dla swoich abonentów, jest lepszy i szybszy dostęp do nowych ofert. I tak za pośrednictwem portalu n.pl użytkownik będzie mógł zdalnie nagrywać filmy i programy przez Internet i telefon komórkowy. Ustawianie nagrywania umożliwi specjalnie przygotowany interaktywny program telewizyjny na stronie www.n.pl. To pierwsza tego typu ramówka w pełni kontrolowana przez internautów, gdzie nie tylko będzie można poprzez nią nadać polecenie zdalnego nagrywania, ale również kształtować ją pod preferencje widza... ...Również pod względem merytorycznej zawartości szykują się zmiany. W tym sezonie n stawia na rodzinę i dzieci, co widać po nowej ofercie programowej. Do pakietu „dzieci” zostają wprowadzone trzy propozycje: dla najmłodszych JimJam, dla starszych dzieci Nickelodeon i klasyk Disney Channel i tym samym pakiet ten wzrośnie do 10 kanałów. Kanał Film Box został przeniesiony do pakietu „Hity filmowe” dostępnego dla wszystkich abonentów bez dodatkowej opłaty. A na jego miejsce pojawi się FilmBox Family. Maciej Sojka podkreślił, że celem telewizji n jest stworzenie najlepszej oferty skierowanej do dzieci na naszym rynku.
Cały tekst w październikowym numerze... |
|
|
|