|
Powrót do listy newsów
Discovery to nowoczesne formaty i najnowsze technologie
|
(Rozmowa z Katarzyną Kieli – General Manager Discovery Networks Central Europe)
– Jakie były najważniejsze wydarzenia w 2008 roku dla Discovery Networks Central Europe?
|
|
– Na pewno jednym z najważniejszych momentów były przeprowadzone w kwietniu zmiany w portfolio, których celem było umożliwienie jego dalszego rozwoju, jak również przyciągnięcie jeszcze szerszej i bardziej zróżnicowanej widowni – począwszy od widzów nastawionych na rozrywkę, poprzez tych zainteresowanych tematyką naukową, aż po osoby poszukujące programów o charakterze „lifestylowym.” Zmiany umożliwiły nam również wyraźne zróżnicowanie kanałów, wsparcie ich indywidualnego charakteru, eksponowanie atutów i podkreślanie wartości, a obejmowały głównie odświeżenie wizerunku Discovery Science oraz wprowadzenie Discovery World, który powstał na bazie Discovery Civilisation. Kontynuując umacnianie pozycji naszego portfolio od 1 października zmieniamy także wizerunek Animal Planet, jedynej telewizji na świecie w całości poświęconej zwierzętom i prezentującej niepowtarzalne relacje pomiędzy człowiekiem a światem przyrody. Obchodząca w tym roku dziesięciolecie swojej obecności na rynkach międzynarodowych stacja otrzyma nową oprawę antenową, nowe dynamiczne logo, odświeżoną i wzbogaconą ramówkę programową oraz zyska jeszcze bardziej atrakcyjne podejście i charakter. Celem zmiany oprawy, klimatu i charakteru narracji Animal Planet jest pogłębienie i wzmocnienie więzi z widzami oraz klientami, a także dotarcie z naszą ofertą do odbiorców dorosłych. Nasze lepiej wypozycjonowane portfolio to teraz jeszcze pełniejsza, bardziej kompleksowa i atrakcyjna oferta zarówno dla widzów, jak partnerów biznesowych..
Cały wywiad w październikowym numerze... |
|
|
|