|
Powrót do listy newsów
Eurosport – 20 lat innowacji!
|
W maju 2009 roku minęło 20 lat od powstania Grupy Eurosport. Jeśli spojrzymy w przeszłość, okazuje się, że każdy rok niósł ze sobą nowości, a wiele z lat upłynęło pod znakiem milowych kroków.
|
|
Nie inaczej jest w chwili obecnej. Eurosport to marka, która nieustannie się rozwija i odważnie wprowadza na rynek nowe produkty, czego dowodem jest także upływający rok. Warto przy tym podkreślić, że Eurosport nie ugiął się pod presją niepokojących informacji o kryzysie finansowym na świecie i nie wstrzymywał z wprowadzaniem na rynek nowych produktów, choć, jak wiadomo, wszystko kosztuje. Flagowym produktem Grupy Eurosport pozostają niezmiennie kanały telewizyjne z Eurosportem na czele. Eurosport, uruchomiony w 1989 roku z inicjatywy Europejskiej Unii Nadawców (EBU), został pierwszym ogólnoeuropejskim kanałem sportowym. Przez 20 lat swojego istnienia kreował kierunki rozwoju i stał się wiodącą platformą multimedialną w Europie. Receptą na utrzymanie takiego stanu jest ciągła praca nad rozwojem we wszystkich możliwych aspektach. By udowodnić tezę o zaangażowaniu Eurosportu w udoskonalanie oferty, wystarczy choćby sięgnąć do wydarzeń z ostatnich miesięcy. W styczniu 2009 roku z dużym impetem ruszyła strona internetowa www.eurosport.pl. Po kilku tygodniach odwiedziło ją już ponad 200 tysięcy internautów, co z pewnością należy uznać za dobry wynik. Wraz z witryną internetową uruchomiono usługę Eurosport Player. Pozwala ona oglądać kanały telewizyjne Eurosportu za pośrednictwem Internetu oraz relacje na żywo z wielu imprez nietransmitowanych bezpośrednio na antenie kanałów. To duże udogodnienie np. dla sympatyków tenisa, gdyż otrzymują sposobność wybrania kortu, na którym rozgrywane jest interesujące ich spotkanie i stają się niezależni od transmisji telewizyjnych. Priorytetem pozostają jednak kanały Eurosport i Eurosport 2.
Cały tekst w październikowym numerze... |
|
|
|