|
Powrót do listy newsów
Da Vinci Learning zmienia kolory
|
Aleksandra Zaręba rozmawia z szefem kanału Ferdinandem Habsburgiem
– To już dwa lata obecności kanału Da Vinci Learning na polskim rynku. Co może pan powiedzieć na temat współpracy z polskim rynkiem?
|
|
– Tak, to prawda, jesteśmy obecni z kanałem Da Vinci Learning już dwa lata na polskim rynku. Muszę powiedzieć, że nasze doświadczenia są bardzo dobre. Współpraca układa się dobrze. Jesteśmy obecni w telewizji n i wielu sieciach kablowych. Zanotowaliśmy duży odzew na nasz kanał, co niewątpliwie jest dobrym znakiem. Wiemy, że jest lubiany, chwalony za przekazywane w nim treści, jak również za przekaz, pozbawiony elementów przemocy. Natomiast my ze swej strony kładziemy duży nacisk na to, by jakość wersji językowej programów przygotowywanych na polski rynek była na bardzo wysokim poziomie. – Po dwóch latach planowane są duże zmiany w kanale Da Vinci Learning. – Zmieniamy przede wszystkim szatę graficzną. Nowe kolory, dla jeszcze lepszej identyfikacji konkretnych programów. Ale nie tylko to się zmieni. Stawiamy również na zmiany merytoryczne, wprowadzając nowe programy do ramówki. Mimo dwuletniego doświadczenia, jesteśmy wciąż nowym kanałem na rynku, a to wymaga bycia w ciągłym ruchu.
Cały tekst w październikowym numerze... |
|
|
|