|
Powrót do listy newsów
Plus znaczy więcej – o nowej oprawie graficznej CANAL+
|
Aleksandra Zaręba
„Telewizja to nie sztuka, ale estetyka w telewizji ma wielkie znaczenie” – tak Bertrand Le Guner, prezes zarządu CANAL+ Cyfrowy, rozpoczął konferencję prasową, dotyczącą zmiany
|
|
To prawda, dziś w świecie mediów estetyka ma ogromne znaczenie. Sam kontent, nawet najbardziej interesujący, bez odpowiedniej oprawy graficznej przepadnie w morzu konkurujących ze sobą obrazów. Dobre logo, właściwa szata graficzna, odpowiedni zestaw kolorów, sprawiają, że dana marka może wiele zyskać. Idąc tym tropem, zły wybór oprawy graficznej, może wiele kosztować. Dlatego co rusz kolejne stacje, kanały zmieniają swój design, by być bardziej „na czasie”. Skąd jednak wiadomo, co się spodoba widzom? I jak w krótkim spocie przedstawić kontent stacji i to w dobry, estetyczny sposób? Richard Holman, założyciel agencji reklamowej devilfish, zajmującej się kreacją i designem dla dostawców kontentu, ewidentnie zna na te pytania odpowiedź, o czym świadczy wciąż rosnąca liczba klientów (Discovery Chanel, Sky One, CNN, MTV, National Geographic Channel oraz CANAL+). Mottem agencji Devilfish, którą CANAL+ wybrał spośród siedmiu innych firm do opracowania swojej nowej oprawy graficznej, jest wiara w proste, angażujące odbiorcę i przynoszące sukces i satysfakcję pomysły.
Cały tekst w grudniowym numerze... |
|
|
|