Powrót do listy newsów

Między „Pikuś” a „Pan Pikuś”...
Prof. Jerzy Woźniak

Może być jeszcze, że jest „Media Markt – nie dla idiotów...” i jeszcze coś tam i jeszcze coś tam..., jak mawiała pani posłanka, z bardziej większego lub mniejszego przyp

O ile gazetę można zmiąć i wyrzucić do kosza na śmieci lub do pieca na rozpałkę, bo to i korzyść niejaka z racji rzadkiej u nas w Polsce srogiej zimy, o tyle z radiem gorzej i telewizją już zupełnie fatalnie.
No bo reklama w telewizji atakuje swoją agresywną konstrukcją w sferze obrazowej – nie mówiąc już o gwałtownie wzrastającej podczas emisji dynamice dźwięku. Jest to tak irytujące, że zajęła się tym problemem Komisja Etyki Mediów, a i Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji znalazła powód, by dać społeczeństwu do zrozumienia, po co w ogóle istnieje, bo ostatnio jakby zapadła wzorem niektórych zwierząt w sen zimowy.
I otóż przyszło wyjaśnić, co takiego można znaleźć w telewizji między śmiesznym „Pikuś” a równie śmiesznym „Pan Pikuś”.

Cały tekst w lutowym numerze...

 
Numer 408 Wrzesień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Santec_banner_380x70.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera