|
Powrót do listy newsów
Trzeci wymiar w telewizji?
|
Aleksandra Zaręba
Rok 2010, mimo iż się dopiero rozpoczął, już został przez media nazwany „rokiem technologii 3D”. Poczynając od filmów, poprzez gry, notebooki, odtwarzacze, kina, a skończywszy n
|
|
Niewątpliwie duży wpływ na ten stan rzeczy miał sukces filmu „Avatar” Jamesa Camerona. Na nowo wzrosło bowiem zainteresowanie efektami trójwymiarowymi, ale tym razem przestały się one ograniczać jedynie do kina. Kolejne czołowe firmy prześcigają się w deklaracjach, co i kiedy w technologii 3D wprowadzą na rynek. Już w sierpniu 2009 roku, podczas międzynarodowych targów techniki radiowo-telewizyjnej IFA w Berlinie, wszyscy producenci zapowiedzieli wprowadzenie na rynek trójwymiarowych telewizorów w 2010 roku.
Cały artykuł w marcowym wydaniu... |
|
|
|