|
Powrót do listy newsów
Na starym zamku o nowych czasach
|
Andrzej Zarębski
Im bardziej przedłuża się i komplikuje proces cyfryzacji naziemnej telewizji w Polsce, tym więcej czasu mają operatorzy kablowi na przygotowanie się do sprostania nowej jakościowo konkurencji.
|
|
Rzecz w tym, aby tego czasu nie przespać – naziemna telewizja cyfrowa, zawierająca ofertę co najmniej kilkunastu programów bezpłatnych, to poważne wyzwanie i kusząca oferta przede wszystkim dla abonentów najniższych pakietów cenowych. Uczestnikami tegorocznego Forum byli przede wszystkim przedstawiciele mniejszych sieci kablowych, którzy wszakże łącznie stanowią blisko połowę tego segmentu rynku. Zostało to zauważone i docenione przez nadawców, zaczynając od Canal +, który był głównym medialnym sponsorem imprezy i efektownie promował swoją ofertę programową, poprzez większość liczących się dystrybutorów kanałów tematycznych. Z uwagi na żałobę narodową z programu konferencji wyeliminowano pozycje rozrywkowe, co okazało się bardzo sprzyjające pogłębieniu dyskusji nie tylko na sali plenarnej, ale także w kuluarach.
Cały tekst w majowym numerze... |
|
|
|