|
Powrót do listy newsów
TLC - inspirująca różnorodność życia
|
Discovery Networks Central Europe, oddział Discovery Communications, wiodącej firmy medialnej i lidera w zakresie treści niefabularnych informuje, że 1 października Discovery Travel & Living zmieni się w TLC.
|
|
Wraz z nową nazwą wzbogacona zostanie oferta programowa stacji, a także pojawi się nowa oprawa antenowa. Oparta na różnorodności ramówka TLC da widowni dostęp do szerokiej gamy rozrywkowych programów przedstawiających zaskakujące i inspirujące bogactwo sytuacji i życiorysów. Premiery, które pojawią się na antenie TLC to między innymi: „Policjantki” – seria o życiu zawodowym i prywatnym trzech kobiet z Florydy pracujących w tamtejszej policji; „Moda ubiera się u Kell”, czyli seria o blaskach i cieniach życia Kelly Cutrone – organizatorki największych pokazów mody na świecie, a prywatnie samotnej matki kilkuletniej córki oraz „Jo Frost – poskromić dzieciaka” – lekcja wychowania urwisów i to nie tylko tych najmłodszych. Kanał TLC skierowany jest do kobiet w wieku 25-49, ale wiele z programów wzbudzi zainteresowanie także mężczyzn. TLC akceptuje i chce pokazywać w kobietach wszystko to, co czyni je w życiu szczęśliwymi. Pomaga odkrywać radość i pozytywne nastawienie do świata, pewność siebie, niezależność oraz autentyczność. TLC to doskonały wybór dla kobiet, które szukają inspiracji i doceniają wielorakie aspekty ich życia, same nieustająco starając się znaleźć balans pomiędzy ich codziennymi obowiązkami, a potrzebą ucieczki i relaksu. Do wiosny 2011 roku stacja TLC będzie dostępna na ponad 75 rynkach, docierając do ponad 100 milionów gospodarstw domowych poza granicami USA, tym samym stając się najszerzej rozpowszechnionym kanałem skierowanym do kobiet w płatnej telewizji. Od października kanał Discovery Travel&Living zmienia się w TLC. |
|
|
|