|
|
Czy słuchacz lob telewidz mogą tak zaprogramować swój sprzęt RTV, aby następowało automatyczne wyciszenie w chwilach pojawiania się natrętnych reklam? (pyta pani Aldona Szczypińska z Krakowa).
|
|
– Pomysł jest ciekawy, mógłby w znacznym stopniu zmniejszyć irytację telewidzów i radiosłuchaczy. Zasada działania byłaby podobna do stosowanej obecnie w przeglądarkach poczty internetowej. Istnieje tam opcja „zaznacz jako spam”. Po jej wybraniu korespondencja od niechcianego nadawcy ląduje w koszu na niepożądane przesyłki. Gdyby telewizory i radia były wyposażone w taką opcję, wtedy można byłoby zaznaczać wstawki i bloki reklamowe jako niepożądany spam. W epoce cyfryzacji telewizji i radia jest możliwa analiza wizji i fonii pod względem występowania powtarzających się, a niepożądanych wstawek reklamowych. Wówczas można byłoby wybrać wariant:– Wycisz fonię na czas trwania bloku reklamowego– Włącz muzykę relaksującą– Przełącz na inny kanał– Wyłącz sprzęt RTV Nie znam producenta, który obecnie wytwarzałby sprzęt RTV, wyposażony w tego rodzaju antyspam reklamowy. Powodzenie wśród klientów byłoby murowane. Prawdopodobnie przez Internet można byłoby wymieniać się pomysłami i kupować gotowe „szczepionki” przeciwko najnowszym blokom reklamowym. Telewidz nie byłby na przegranej pozycji.
|
|
Wr�� do pyta� z poprzednich numer�w
|
|