|
Powrót do listy newsów
Viacom Blink!
|
(Rozmowa z Danielem Reszką, Programming, Acquisitions and Development Directorem, Viacom International Media Networks Polska)
– Kto ogląda więcej telewizji – mężczyźni czy kobiety?
|
|
– Jeśli przyjrzymy się profilowi widowni w Polsce, okazuje się, że kobiety spędzają aż 27% więcej czasu przed telewizorem niż mężczyźni! To więcej niż jeszcze kilka lat temu. Co więcej, panie szukają przede wszystkim zróżnicowanej oferty. Chcemy im taką propozycję dostarczyć na antenie Viacom Blink!, gdzie znajdą one najciekawsze propozycje praktycznie z każdego gatunku telewizyjnego – seriale, programy dokumentalne, sensacyjne, lifestyle’owe, reality show i inne. Pracujemy również nad dalszym urozmaiceniem naszej oferty. Chcielibyśmy w niedalekiej przyszłości móc zaoferować naszym widzom również najciekawsze propozycje filmowe – aktualnie prowadzimy w tej sprawie zaawansowane rozmowy z dystrybutorami.
Cały tekst w sierpniowym numerze... |
|
|
|