|
Powrót do listy newsów
Cyfrowy Polsat podbija rynki wideo i muzyki online
|
Cyfrowy Polsat rozwija swoje serwisy online – ipla i muzo, wkraczając jeszcze mocniej na rynek usług świadczonych w Internecie.
|
|
Według danych przedstawionych na konferencji zorganizowanej przez Cyfrowy Polsat, od następnego roku niemal wszystkie nowe telewizory będą miały dostęp do Internetu, natomiast ponad 50% sprzedawanych obecnie telefonów to smartfony. Dodatkowo większość kupowanych komputerów osobistych to laptopy, a najczęściej oglądany na ekranie komputera jest kontent wideo. Na podstawie tego Cyfrowy Polsat przewiduje, że w najbliższych latach liczba mobilnych urządzeń z dostępem do Internetu, multimediów online i wolumen transferu danych będą dynamicznie wrastały. Stąd zakup przez Cyfrowy Polsat spółek tworzących serwisy ipla i muzo, które teraz będą prezentowane w nowej odsłonie.
Cały tekst w styczniowym wydaniu magazynu... |
|
|
|