A la carte po polsku
Po raz kolejny firma badawcza MEC przeprowadziła badania dotyczące polskiego rynku płatnej telewizji, z których wynika, że najchętniej sami chcielibyśmy wybierać kanały, które mamy ochotę oglądać.

Liczba telewidzów zainteresowanych samodzielnym tworzeniem pakietów pozostaje na mniej więcej stałym poziomie – 44 procent.
Projekt Cyfrowizja III pokazuje, że model zwany a la carte od kilku lat cieszy się sporym zainteresowaniem Polaków, ale nie przekłada się to na wzrost liczby tych, którzy woleliby kupować dostęp do pojedynczych kanałów płatnej telewizji, a nie całych pakietów, oferowanych przez operatorów.

Cały tekst w lipcowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 341 Lipiec 2017

Polecamy:








Czy dostawcy telewizji powinni mieć obowiązek przekazywania danych klientów dla ściągania abonamentu
 NIE, ten zapis jest niesłuszny
 TAK, ten zapis jest słuszny
 Nie mam zdania
                
 
 
AKTUALNOŚCI | TECHNIKA | TESTY | POLECAMY W TV | Z ZIEMI I KOSMOSU | FOTOREPORTAŻ | EKSPERCI | ARCHIWUM |
strony internetowe Łódź