2019 rok rekordowy dla Grupy Kino Polska TV i kanału Zoom TV
2019 rok był rekordowy pod względem oglądalności zarówno dla całej Grupy Kino Polska TV, jak i należącego do niej kanału naziemnego Zoom TV.

W minionych dwunastu miesiącach nadawca osiągnął 1,97% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 5,9% w porównaniu z 2018 rokiem. Z kolei Zoom TV uzyskał udział w rynku na poziomie 0,53%, notując 32,5-procentowy wzrost rok do roku. Rekordowy dla Zoom TV był również ostatni miesiąc 2019 roku – w grudniu udział kanału w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,64%, co oznacza wzrost o 10,3% względem grudnia 2018 (SHR%, All 16-49).

Cały tekst w lutowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 372 Luty 2020

Polecamy:

multiscreen day 2020_380x70.jpg


MediaForum2020_380x70_v1-01.jpg



Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

OPTOMER BANNER STRONA.JPG



Neu_Jerusalem_Banner.jpg
Czy uważasz, że cyfryzacja przyczyniła się do rozwoju piractwa audiowizualnego?
 Nie
 Tak
 Nie mam zdania
                
 
 
AKTUALNOŚCI | TECHNIKA | TESTY | POLECAMY W TV | Z ZIEMI I KOSMOSU | FOTOREPORTAŻ | EKSPERCI | ARCHIWUM |
strony internetowe Łódź