Większość przychodów z abonamentu telewizyjnego rozdzielana jest pomiędzy nadawców, spłatę inwestycji, dostosowanie infrastruktury, różne tantiemy i zysk dla integratora lub pośrednika usługi IPTV. Operatorzy często wdrażają usługę telewizyjną tylko po to, by nie tracić klientów internetowych. Być może pamiętacie niedawną akcję grupy operatorów, którzy sprzeciwili się podwyżce cen za pakiety telewizyjne u jednego z integratorów? Kompromis uzyskano w widełkach około 1,50 zł. To pokazuje, jak cienka może być linia opłacalności usługi. Czy da się jednak inaczej?

Cały tekst we wrześniowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 405 Kwiecień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Radio_Santec_banner_380x70_09_2023.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
  Zdjęcie inżyniera