Powrót do listy newsów

Coraz mniej chętnych do „odcinania kabla”
Regularnie spada w Polsce liczba telewidzów, którzy zamierzają zrezygnować z usług płatnej telewizji – takie są wnioski z najnowszego badania „Projekt Cyfrowizja III”, przeprowadzonego przez firmę medio

W 2014 roku z zamiarem rezygnacji z płatnej telewizji nosiło się 30 procent ankietowanych. Rok później wskaźnik zmalał o 3 procent, a w roku ubiegłym – o kolejne 4 procent. Jednocześnie, jak podają autorzy badań, 19 proc. abonentów naziemnej telewizji cyfrowej bierze pod uwagę wykupienie abonamentu kablowego lub satelitarnego (w 2014 r. – 15 proc.).  

Cały tekst w czerwcowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 406 Maj 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Radio_Santec_banner_380x70_09_2023.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera