Powrót do listy newsów

Historia jednej telewizji
15 lat temu poznański przedsiębiorca Grzegorz Molewski zaoferował widzom kanał wyłącznie z polskimi filmami.


W ten sposób położył fundament pod duży koncern medialny, jakim jest dziś Kino Polska TV SA i raz na zawsze zmienił polski rynek telewizyjny.
Przypadek Telewizji Kino Polska to historia jak z amerykańskiego podręcznika dla innowatorów w biznesie. Zaczyna się w 2003 r. gdzieś na etapie przysłowiowego garażu. Po kilku latach mała firma ewoluuje w nowoczesny koncern medialny: Kino Polska TV SA. Dzisiaj ze swojej siedziby w Warszawie nadaje kanały tematyczne dla widzów w 34 krajach. Żeby tę zmianę w pełni zrozumieć, trzeba cofnąć się w czasie.

Cały tekst w grudniowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 362 Kwiecień 2019

Polecamy:

MediaForum2019_380x70.jpg

PIKE_wiosna_380x70.jpg

MiSOT_03_19_baner TvSat 380x70.jpg




OPTOMER BANNER STRONA.JPG

Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG


Neu_Jerusalem_Banner.jpg
Czy uważasz, że cyfryzacja przyczyniła się do rozwoju piractwa audiowizualnego?
 Nie
 Tak
 Nie mam zdania
                
 
 
AKTUALNOŚCI | TECHNIKA | TESTY | POLECAMY W TV | Z ZIEMI I KOSMOSU | FOTOREPORTAŻ | EKSPERCI | ARCHIWUM |
strony internetowe Łódź